sâmbătă, 11 februarie 2012

rugaciune de multumire

Doamne, azi nu vreau sa te rog nimic ci doar sa-ti multumesc:
Multumesc ca m-ai creat intr-un mod atat de minunat, ca mi-ai dat viata, ca traiesc si ca respir.
Multumesc ca imi dai hrana in fiecare zi si te ingrijesti de nevoile mele.
Multumesc ca ma ierti atunci cand gresesc si ca nu tii cont de greselile mele.
Multumesc ca ai rabdare cu mine si ma mustri cu blandete.
Multumesc ca m-ai lasat sa te cunosc si ca imi dai speranta.
Multumesc ca m-ai invatat sa iubesc si ca sunt iubita.
Multumesc ca ma mangai atunci cand sunt trista.
Multumesc ca ma tii pe brate atunci cand trec prin greutati.
Multumesc ca m-ai binecuvantat cu o familie minunata.
Multumesc ca ma iubesti atat cat eu nu pot intelege si ca ma faci sa simt lucrul asta.
Multumesc ca ma asculti atunci cand strig catre Tine.
Multumesc pentru tot ce vine de la Tine si eu nu cunosc.
Multumesc pentru aceasta zi si pentru cea de maine.
Multumesc, Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu